torsdag 28 juli 2011

Sommerferie...

Denne sommeren har vi rukket en hel del saker... 
Jeg har vært for opptatt til og i det hele tatt titte inn her på min blogg... 

Her er hva vi har gjort siden sommerferien startet:

Feiret min kjære pappas 50 årsdag! 




Vært på båttur ned hele Dalslands kanal og Götakanal
 med min kjære pappa!




Vært på Liseberg og hatt morro:




Vært i Hamburgsund flere ganger  og kost oss med familie og venner!





Vært på Nordens ark dyrepark og sett på masse fine dyr og annent spennende!





Passet naboens søte hund!




Vært i bryllupet til Carola og jocke!
<3




Vært på Hunderfossen og kost oss....




Klatret....




Vært på hytta og kost oss til tross for litt mye regn...





Vært på ridetur på fjellet...



Vært på Jorekstad bad....




Vært i Elgparken å studert og klappet elger....




Vi har hatt kosetid hjemme med våre barn og deres venner....




Badet og kost oss...




Igjen gjenståren tur til Sunne og Bryllupsreise til Roma for meg og Christofer....
For en sommer....
<3 <3 <3
<3

4 kommentarer:

  1. Oj som dere er på farten da! Det ser ut som dere koser dere fælt ihvertfall!:)

    SvaraRadera
  2. Det var mange fine bilder, ja dere har en fin ferie kan man se! ;-)
    klem

    SvaraRadera
  3. Så heldige de barna deres er, som får gjøre så mye morsomt i sommerferien! Kos dere og ha en fortsatt fin sommer! ;)

    SvaraRadera

Skriv gjerne en komentar! =)