tisdag 30 augusti 2011

Anti blogging....



Jeg er inne i en anti blogg periode....
Har liksom ikke noe vettig og skrive om...
Her ruller liksom bare hverdagen på som vanlig,
 tiden er knapp og det er ingenting jeg har og lufte for øyeblikket...


Men med et kom det en ting... 
Jeg savner min elskede sønn veldig...


Han har flyttet til sin pappa...
han er hjemme en del helger og når han har fri fra skolen,
men det blir jo ikke så ofte som man kunne ønske...
Det er ikke lett og ha mamma og pappa som bor så langt fra hverandre...
Han må jo bo hos en av oss det går ikke og få til annenhver uke løsninger pga avstanden...
Det er tomt og rart og ikke ha han hjemme, iblandt verker det i hjertet!
Min lille prins har jo alltid bodd hos meg og  vært hos sin pappa annenhver helg,
nå er det snudd....
Men allt jeg ønsker er at min lille skatt skal ha det bra og trives....
Og gå med savn er ikke lett, 
selv om han nå savner oss i stedet...
Han må få prøve, 
han må få tid med sin pappa også....


Min lille prins
<3





1 kommentar:

Skriv gjerne en komentar! =)