torsdag 2 juni 2011

Perfekt sommerdag!

I dag har det vært strålende vær og vi har storkost oss!
Jeg har ligget på alle fire og sådd og plantet i min nye kjøkkenhage, 
jeg er for øvrig strålende fornøyd med den... Kjøkkenhagen altså!
Vi har lagt dekkmatter over et et stort jord stykke og lagdt stener rundt kantene 
også lagd mange små bedd som jeg har sådd i...
Jeg har glemt og ta bilde av vårt verk der, men det kommer... 
;)

Ellers har våre småtroll vårt på bursdagsfeiring, og vi har hatt kveldspiknik på baldersnes...

Doris hoppet i piknik-kurven og ville med... 
=)

Verdens fineste barn... 
<3

Og vi kjente på vannet for første gang i år..
Brrrrr.......

Prinsen min... 
<3

Alltid gøy med vann! 
=)

Prinsessene..
<3

Grillmesteren fikser kveldsmaten... 

Myyys!
<3


Og dagens trim, familiefotball!
=)




2 kommentarer:

  1. Ser ut som ni haft en supermysig dag!! Kram

    SvaraRadera
  2. Fantastiske bilder, så mye liv og glede! :-) Gode er dere! klemz

    SvaraRadera

Skriv gjerne en komentar! =)