tisdag 27 mars 2012

Lipton Te

Jeg er som jeg har skrevet tidligere med i buzzador,
til dere som ikke vet hva buzzador er:

Jeg holder nå på med en kampanje for Lipton,
jeg har fått masse deilig te hjem i posten og forsøker å dele te oplevelser
 til flest mulig av mine venner og kjente.....



Teen var faktisk utrolig god, ja alle tre varianter smakte meget godt! 
Jeg anbefaler virkelig og prøve disse gode teer! 
Jeg selv eeeelsker te og drikker mint 2 kopper om dagen....
Det blir oftest på kvelden når jeg har lagt alle barn,
da er det så godt og sette seg i soffaen og nyte en kopp rykende varm te!




Så er du sugen på en kopp te så kom bare innom meg.. ;)

Nå skal jeg gå og nyte min kvelds kopp
<3


5 kommentarer:

  1. Hadde jeg bodd litt nermere så hadde jeg gjerne kommet på en kopp te! ;-)

    SvaraRadera
  2. Smaker godt med en stor kopp te :)

    SvaraRadera
  3. wow äääntligen uppdatering på din blogg ;)

    SvaraRadera
  4. Haha Linn, ja det var ikke i går! ;)
    Har liksom ikke tid or ro for og blogge for tiden... ;P

    SvaraRadera

Skriv gjerne en komentar! =)