lördag 31 mars 2012

Opdatering...

Ja her i heimen ruller livet raskt av sted som vanlig... 
Til tider hektisk med jobb, barn som skal på ridninger, fotball, til venner osv....



Så har vært dårlig med blogging på meg, har liksom ikke hatt tid, ork eller lyst...
Men i dag følte jeg for det..
;)

I alle fall,
 i går var jeg og min kjære mann på suprise bursdagsfest for Carina.
Det var kjempe koselig,
meeeen i dag er jeg så godt som død!
Jeg har ligget som et slakt på soffaen hele dagen,
 spist og syntes synd på meg selv med en dundrene hodepine!
Men jeg kan vel ikke annent en skylde meg selv!
;)

Jeg har foresten også fått meg briller nå,
sånne jeg skal ha når jeg leser, ser på Tv,
sitter ved dataen osv....
Super deilig og kjenne at øynene enderlig slapper av igjen! 


I morgen skal jeg på kurset Avspark,
det blir morsommt!
De har problemer med og få nok fotballtrenere i lille Dals Långed,
derfor ble foreldre spurt om noen ville stille opp.
Så ja da skal jeg være med og trene Karinas fotballag,
artig! 
=)

Andre opdatering av vår hverdag:

1.
Vi har fått familiforøkelse,
Jennifer har skaffet seg Hamsteren Popcorn



2.
Kaja skal til Stockholm på kurs med jobben,
 dette innebærer nye arbeidsoppgaver!

3.
Kaja skal på møte med en veileder og har kanskje planer om utdannelse,
ja faktisk ganske mange tanker rundt dette.
Men først etter møte med veilederen vet jeg om jeg hopper på eller ikke!

4.
Vi er oppsatt som avlastningsfamilie på Sosialen,
altså kan det hende vi skal hjelpe til og ta imot barn som ikke har det så lett i blandt.

5.
Jonatan sover i sin egen seng....
JIPPI!!!!
Mamma og pappa har enderlig ordentlig plass i sengen og kan sove hele netter!

6.
Jeg og fineste Linn har begynnt og jogge,
og har hitils vært veldig flinke...
Vårt mål er og være med på løp, vi har ikke bestemt hvilket enda...

7.
Jonatan har begynnt og prate!
 (han har vært litt treig på den fronten)

8.
Kaja og barna VIL ha hest,
og håper og kunne realisere denne drømmen innen ikke allt for fjern framtid!


9.
Christofer har tatt ny MR og fått positive svar, ingen endring på hjernen!
Så da puster vi lettet ut et halv år til! 
=)



Nei Nuuuuh...
tar jeg snart kvelden og håper at mange timer søvn vil 
fjerne både hodepine og slapphet!
Vil våkne pigg og utvilt i morgen!

Natti...









3 kommentarer:

  1. Hei Kaja,
    Så fin du er med briller;-)
    Som vanlig er dere enestående!
    Klem Sara

    SvaraRadera
  2. Det är alltid så gott att höra hur ni har det! Lycka till med fotboll och häst! ;)

    SvaraRadera
  3. Så fin med briller da! ;)

    SvaraRadera

Skriv gjerne en komentar! =)