onsdag 26 januari 2011

Influensa vaksiner...

Hvert år kommer det, nyheter og advarsler "nå er influensaen her" 
"pass opp innfluensaen kommer" det reklameres fint om flotte vaksiner slik at man skal slippe og bli syk.
Og det er stadig nye influensaer som kommer, slik at skal man være imun 
ja da må man jo ta fryktelig mange vaksiner...
Jeg personlig har alldrig tatt noen slik vaksine og kommer ikke til og gjøre det! Jeg tror på at kroppen må få bygge opp imunforsvaret selv. Jeg tror ikke det er bra og sprøyte inn kjemiske "lettvindte løsninger" og at allt er bra etterpå. Mange vaksiner er nye og det ligger ikke nok forskning bak om hvordan det egentlig påvirker oss! En del forskere hevder at autisme, asbergers syndrom osv kan være sykdommer man kan knytte til all vaksineringen av våre små... Vanskelig og bevise og ikke tilstrekkelig med forskning finns!
Jeg vil imidlertidig ikke eksprimentere med hverken min kropp eller mine barns og velger kun de vaksiner jeg anser som nødvenige som stivkrampe polio difteri osv... Influensa får man uansett, så jeg ser ingen poeng i og ta vaksiner unødvendig... 



Leste denne artikelen i avisen, enda en grunn til og ikke vaksinere seg med influensavaksiner (om man da ikke er av den eldre garde eller tilhører en risikogruppe)...

2 kommentarer:

  1. sv: Ja, jeg merker jeg mååå ha en dehydrator snart altså! ;)

    Og du, så masse moro du bestilte fra iherb! Blir nok kjempefestlig når du får pakkene! Hvor mye er det i porto fra den svenske siden du bestilte fra? Aldri sett den før jeg :D

    SvaraRadera
  2. sv: Åja, men da skjønner jeg. :)

    SvaraRadera

Skriv gjerne en komentar! =)