onsdag 12 januari 2011

Verdens dårligste venn...

Ja det er meg det...
En ganske lang periode har jeg vært super dårlig på vennefronten! =(
Har hatt så fullt opp med min egen familie at jeg rett og slett ikke strekker til på vennesia... 
Det er liksom noe hver eneste dag, om det er barn som skal leke med kompiser kjøres hit eller dit, badedager, ridning, badminton, gympa, rydding, vasking, familie som skal besøkes, forsøk på og få faste sove rutiner på minstemann, ha kvalitetstid med barna eller lekse oppfølging osv... 


Med 4 barn i huset er det en hel del som skal organiseres...

*Kasper skulle ha med eple på skolen og jennifer skulle ha banan, Karina skal leke med ....., Jeg må få satt på den klesvasken, åja støvsuge var det jeg skulle rekke, det var den frukten jeg skulle legge i skolesekkene da, skal bare tørke av bordet først og sette på oppvaskmaskinen innen jeg jeg gjør det, Jonatan må visst ha nye bleie ja, hva var det jeg skulle lage til middag..? Kasper hadde leselekse, Jennifer matte, Shit jeg må jo handle i dag, også jeg skulle ha kjøpt nye gympasko til Kasper... Jeg skulle ringe .... jaja jeg får gjøre det i morgen... Oj nå må jeg kjøre barna... Støvsuge var det også ja... Åhh nå må jeg huske Karinas tannlege time i morgen, og huske og pakke gympa baggen til Jennifer og Kasper må jeg.. Javisst Karina skal jo også på gympa jeg får pakke hennes bag også.. Barna er sultne shit nå må jeg begynne med maten...* 

Osv.. slik surrer det i mitt hode, det går rundt rundt rundt, det er alltid NOE!! Aldrig fri som mor! det er barna som blir det man fokuserer på... Huske allt og få tid til dem alle... Vi prøver og få mest mulig kosetid i mellom allt annent også.. Dagene bare løper av gårde, tiden går ALLT for fort!
Nå høres det vel ut som jeg klager og det er ikke helt meningen! Jeg koser meg masse med alle våre barn, og er veldig heldig som får ha så mange elsklinger... Men poenget er at jeg har fullt opp med dem også.. ;P

Og enda så går jeg bare hjemme...
Hvordan skal man rekke allt når man jobber tro... Men man anpasser seg vel da også...

Så mine venner jeg må beklage at jeg er så opptatt hele tiden, jeg skal prøve og forbedre meg på kontakten... For den har vært elendig siste tiden! =(



5 kommentarer:

  1. Du är inte ensam i den världen älskling! Jag finns också! Puss puss

    SvaraRadera
  2. Ja det er godt vi er 2! =) Men fullt opp har vi alikevell....

    SvaraRadera
  3. Jo de har du rätt i, fullt upp har vi. Vi får ta våran bröllopsresa snart:) puss puss

    SvaraRadera
  4. Det er vel slik det blir i årene man har små barn, man får ta igjen allt annent senere!

    SvaraRadera
  5. Det er nok mange som har det slik,det er forskjelige faser vi er gjennom i livet. Med fire barn i huset skjønner nok de fleste situasjonen:D

    SvaraRadera

Skriv gjerne en komentar! =)