lördag 21 maj 2011

Oppdagelsesferd i spøkelsehus...

Dagen i dag har gått til Loppis ( fikk faktisk gjort en hel del kupp!), 2 ekstra barn her og masse lek, 
Lang kveldstur i sommerværet med mine elsklinger
Rekeaften med min mann og film mys med med mine <3er....

Her er noen bilder fra vår dag:

Kasper i farta...


Plutselig fikk vi jammen en til baby her... 

Jonatan hjelper mamma i hagen... 

Karina og venninde på høyloftet....

Bra med hjelpsomme storesøstre... 

Blomsterpiken vår...

Søtiser på kveldstur....

Sprekingen min....

Mye og oppdage på skogstur....

Vi var i et spøkelseshus på oppdagelsfærd...
Tenk at noen kan la hus stå og forfalle på denne måten...
TRIST! Jeg får en så rar følelse av og gå inn i slike hus,
her har det bodd en familie en gang, jobbet og slitt lagt ned sin sjel i huset...
Og nå står det slik og bare råtner, hvem har egentlig bodd der??

Spennende og litt skummelt...



lang lang rekke....

Enda et hus og utforske...



Og minste mann sovnet så søtt der ute i skogen.... 

2 kommentarer:

  1. Ser ut som ni haft en mysig dag=)

    SvaraRadera
  2. Spennende! :) Fine bilder du tar foresten Kaja! :)

    SvaraRadera

Skriv gjerne en komentar! =)