lördag 14 maj 2011

Sommer følelser...

Det er så fantastisk med dette utrolige flotte været vi har om dagen! 
I dag når jeg kom hjem fra jobb la jeg meg i gresset og bare nøt av alle sommerfølelsene....
Det myke gresset man kan ligge i uten og tenke på og bli møkkete...
Jeg tittet på skyene som svevde forbi på den knallblå himmelen,
jeg kom til og tenke på da jeg var liten og brukte og ligge slik i gresset
 å se etter skyer som lignet på figurer, dyr og lignende...


Jeg beundret de vakre blomstene på kirsebær og epletrærne og innså 
hvor heldige vi er som er omgitt av slik vakker natur....


Karina hadde med seg en venninde hjem fra barnehagen i dag,
 og etter noen timer med lek var det tid for fotballtrening for jentene...
Det var første gangen Karina var på fotballen, 
hun syntes det var super gøy,
 og var meget stolt over og enderlig være stor nok til og få spille i et eget lag....

Vår stolte fotballspiller....

Ellers trente jeg zumba i dag, 
jeg har fått litt panikk nå som bikinisesongen lurer rett rundt hjørnet..
Så nå har jeg tatt i et krampetak og møtt opp på trening 2 ganger i uken de siste 2 ukene..
(mye til og være meg! hehe..)
=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gjerne en komentar! =)