måndag 30 maj 2011

Tattoooo...

I dag var jeg hos Christoffer på Chrome tattoo
Og fiksa litt på mine tatoveringer....
Jeg hadde allerede 3 sommerfugler på magen, 
der la jeg til en til slik at det ble 4 + lit små bobler rundt...

Ikke så bra bilde med plast og allt, men man ser vel nesten helt ihvertfall...


Jeg hadde også en med Kasper og Karinas navn,
 der la jeg til Jonatan og Jennifers navn + noen hjerter....


Man får litt hekta når man først har tatovert seg,
 jeg husker godt hvor usikker jeg var første gang...
 Og jeg var ihvertfall helt bestemt på at jeg BARE skulle ha en LITEN en....
Og nå.... Ja det blei noen fler gitt!!
Enda ble jeg sugen på mer etter i dag... 
;)
Skulle ville fikse litt på den jeg har i korsryggen også...
Men vi får se, får vel ta en pause nå! 
=)

2 kommentarer:

  1. Vad bra det blev =) Ja, de säger ju de, att de är livsfarligt att tatuera sig, man vill bara ha mer ;) Också lite sugen på att tatuera in JOels namn på undersidan av armen, precis vid handen, du vet där man brukar ta pulsen. Men tror de blir mkt snyggare om man har två namn så måste vänta in bebis nr 2 först ;)

    SvaraRadera

Skriv gjerne en komentar! =)