torsdag 26 maj 2011

Fotballtrening, Tattoo og en bråkete kveld....

I dag var vår lille snupp på fotballtrening....

Klar for fotball!

Jeg elsker og se på de små livene når de koser seg og har det gøy med venner....
Det er vel og treffe alle kompiser som er mest stas tror jeg, 
trenigen er bare ekstra...
=)

JEG har boket TATTOTIME på mandag!!
JIPPI!!!!
Her har jeg boket tid:


Ellers har Kasper og Karina kranglet for fullt i hele kveld, 
i blandt blir man bare helt sprø (sånn som i kveld!)....
Ingenting man sier når igjennom....
Det er jo sånn med denne søsken kjærligheten,
 i blandt elskler de hverandre og er så søte og goe...
Men så kommer de gangene de hater hverandre, 
gjør allt for og erte opp hverandre osv...

Så nå føler jeg meg både hes og snurrete i hodet etter allt skrik og bråk her i huset...
Like bra og ta kvelden selv også!


GOD NATT!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gjerne en komentar! =)