söndag 1 maj 2011

Finfin helg med besøk....

Jeg har hatt en super helg, vi hadde besøk her av Linn, Andreas og lille Joel...
De kom med campingvogn og campet i hagen vår...
Vi var en tur på marknaden i Ed og fikk handlet litt...
Jeg kjøpte bla 16 par sokker for 100kr, 
det betyr at et par kostet 6,25kr og det er jo faktisk veldig billig!
(Det gjenstår og se hvordan kvaliteten er, men de kjentes helt ok ut!)

Her er Jonatan og Joel ute på handletur...
(bilde fikk jeg stjele av Linn ettersom jeg helt har glemt og bruke kamera denne helgen!)

Ellers grillet vi og koste oss i det flotte været, småguttene har lekt og kost seg!
I dag jogget jeg og Linn en lang tur i skogen, veldig flinke var vi faktisk!
Men det kompanserte vel kanskje ikke stort etter all elendighet jeg puttet i meg i går...
Jeg gikk nemmelig på en stor smell i påsken og sprakk totalt og lot meg friste av allt påskegodt....
Når vi på ny fikk besøk og skulle kose oss ble det jammen både godteri, kokosboller og is...
( FY FY FY Kaja!!)
Så i morgen starter min hverdag med grønnsaker og supermat igjen! ;)

I morgen er det jobb igjen så nå skal jeg jammen legge meg...

2 kommentarer:

  1. Riktigt duktiga var vi. Samma här, alldeles för mycket godis. Kommande veckor ska jag också vara supernyttig ;)

    SvaraRadera
  2. 16 par sokker for kr. 100 må jo være et røverkjøp! Morsomt med marked :)

    SvaraRadera

Skriv gjerne en komentar! =)