måndag 6 december 2010

Gis bort....

Jeg har ryddet litt her hjemme og funnet noen ting jeg ikke bruker og gjerne vil bli kvitt...
Det var jammen på tide, det finns nemelig klær fra jeg var 14 år og oppover i skapet..
Det har bare blitt fyllt på og nå gikk det faktisk ikke og stenge skapet og heller ikke og se hva som lå bakerst...Så derfor en liten opprydning... Er på langt nær ferdig... =)
Det er jo synd og kaste det så kanskje det finnes noen som vil bli nye eiere...?

Som de fleste kanskje har fått med seg så smører jeg meg ikke med kremer med parfyme... 
Tror jeg har prøvd kremene en gang eller to, men de er omtrent ubrukt ihvertfall...

Jeg smører meg heller ikke med slik gift... ;P
(Disse ble kjøpt i Juni, i et svakt øyeblikk da Kaja ønsket og bli brun til sitt bryllup...)
Så vidt tatt noen sprut fra den ene flaska med selvbruningsspray.... 

Bukse fra Ellos, str.  34 vid modell....
(brukt en gang..)

Rutete skjørt, ser ingen str men tror ca 38....


Kort jakke fra Gina tricot str 38.. Aldrig brukt...

"Silke" topp fra H&m str.40....

Gammelrosa topp fra kappahl str 40/42..
Fin for gravidmager...;) 

Brun tunika fra h&m str.S...



Turkis hettegenser i velur str.XL...
(godt vasket...)

Lyserosa hettegenser fra Lindex..
Står ingen str, men skulle tippe på M...

Blå hettegenser str.S men er nok stor i str...


Rosa kofte str.L...

Betty boop bukse i velur fra H&M str. M..
Brukt mye når jeg var veldig gravid, så mulig den er utvidet litt i livet.. ;)



Genser med vid hals står ingen str.. Men ca M tror jeg...


Lyserosa genser fra H&M str.M...

Tunika fra Gina tricot str.M...

Svarte bukser fra topshop str.38..

Olabukser som nye str.38.. Glidelåsen er ødelagt, men den hendige fikser vel det.. ;)

Rosa hettegenser str.L, liten i str...


Noen om vil ha..?
Passer det ikke er det jo bare og slenge i en kontainer...;)

3 kommentarer:

  1. Är detta hela din garderob? Puss puss/din man som saknar dig!!

    SvaraRadera
  2. Haha..Nei det ser du vel, en pitte liten del jeg har plukka ut bare!! =P
    Savner deg også min elskling!!!

    SvaraRadera
  3. jeg kan gjerne ta de tunikaene,hvis du sender?:)

    SvaraRadera

Skriv gjerne en komentar! =)