onsdag 15 december 2010

Kylling og kalkun...

Ære være Norge for alle kylling og kalkun produkter...
Der har Sverige virkelig noe og forbedre!
Her finnes det nesten ikke kylling kalkunprodukter og det synes jeg er fryktelig synd!
Vi forsøker og spise mest kylling og kalkun og holde oss unna svinekjøttet,
jeg bruker derfor og hamstre med meg produkter når vi er i Norge! 

Der finnes det jo av alle slag, det er leverposteier, kjøttdeiger, skinker, kjøttboller og pølser i mange varianter.....















Og dette var bare en del av utvalget som finnes i norge.....

SVERIGE, BEGYNN OG BRUK MER KYLLING OG KALKUN!!!!!

2 kommentarer:

  1. ....og så drar jeg til Svinesund for og hamstre kyllingfilter og salatkjylling, for det er langt billigere i Sverige, enn her i Norge:DDDD Jeg har i grunnen bare smakt kylling og kalkun pålegget. Samt kylling og kalkun-pølser.. Jeg får teste ut kyllingfarsen etter hvert. .Jeg er allergisk mot svin, okse, melk og hvete. Og en del frukt. Og hva skal dere ha på julaften? Kalkun? Her blir det Ribbe OG kalkun. Ribbe til mannfolka, og kankun til meg:DDDD klemz

    SvaraRadera
  2. Jo kyllingfilet og sånn finnes jo her, men det er veldig dårlig med pålegg og andre produkter! Vi er ikke så nøye at vi ikke spiser svinekjøtt i det hele tatt, men kan vi ungå det så gjør vi det... Men til jul så blir det vanlig julemat... Vi feirer her i sverige i år så da blir det nok julskinka! =)
    Men melk og hvete spiser vi ikke og det er konsekvent!

    SvaraRadera

Skriv gjerne en komentar! =)