söndag 5 december 2010

alene med prinsene..

I dag har jeg vært alene med mine prinser, ihvertfall to v dem...
Christofer er i Gøteborg og skal være på kurs gjennom CTRF til torsdag..
Jennifer er hos sin mamma og Karina har hatt myshelg 
alene med pappa i Halden denne helgen....
Jeg og gutta har egentlig ikke gjort stort i dag, bare vært inne faktisk...
Jeg måtte ta en rask sjau er hjemme med støvsugeren, skjønner ikke hvor all møkk kommer fra...
Jeg må støvsuge hverdag om vi skal ha et rent gulv! =(

Kasper ville kle ut seg selv og Jonatan som nisser...
Jonatan var ikke helt enig og syntes det var fryktelig dumt og ha på nisselue!

Søteste mininissen! <3


Men etter en stund ombestemte han seg og fannt ut at nisselue var okey alikevell....

Ellers så vil jeg skryte litt av meg selv...
Jeg har den siste tiden vært veldig flink til og spise grønnsaker og føler meg meget fornøyd med det!
Dette var Kajas frokost i dag:

Salat, tomat, agurk, grønn paprika, brokkoli, rødløk, solsikkefrø og gresskarfrø...
Anbefaler og prøve solsikkefrø og gresskarfrø i salaten, Mmmmm.....
=)

Til middag hadde vi:
Kylling, bønner, Kålrotbiter, spinat og purre stekt i risfløte og krydder....
Nammenam... =)

Jeg veier nå bare 5 kilo mer en hva jeg gjorde før jeg fikk barn, synes det er ganske bra med tanke på at jeg faktisk har båret 3 barn i min mage... 
Jeg spiser ikke denne kosten for og gå ned i vekt, men fordi jeg vil leve sunnt og få en bra helse! 
At vekten har endret seg er bare en ekstra bonus! ;)








3 kommentarer:

Skriv gjerne en komentar! =)