onsdag 20 oktober 2010

Svømmehallen, vaffler og spinning!

I dag hadde vi vår kjære familiebade dag i svømmehallen.
Ukens beste dag tror jeg alle er enige i. =)
 Linnea, Jonna og Pontus var også med og badet i dag.=)
Vaffler som matpakke har blitt en tradisjon, når man bader blir man SULTEN!

I dag var vafflene laget av egg, havremelk, hirse, rugmel, havregryn, litt revet gullerot, smør og kardemomme. 

Etter badingen skulle jeg med Linn på Spinning. Aldrig mer tror jeg nok jeg kan si!
Jeg gikk inn med godt mot og det var jo noen frodige og eldre kvinner der, så dette var nok et passe pass for meg(som ikke er så trent).
Men jeg fannt jo fort ut at det jeg trodde var noe annet måtte være rene muskelmasser!  Shit så slitsomt, etter 10 min tittet jeg på klokken og tenkte gud bedre jeg vil av denne sykkelen. De andre gjorde øvelser som og strekke hender hit og dit. Armhevninger på styret MENS de sykkla gjorde de til og med, Jeg hadde langt mer en nok med og holde min egen takt og få bena til og gå rundt! Så spinning er nok ikke en greie for meg, får nok holde meg til min kjære Zumba<3 
Vondt i rumpa fikk jeg også! Vi får se om jeg klarer og gå i morgen. Og jeg som skal ut og gå tur med Malin i morgen tidlig... :p

Jaja, da har man prøvd det også! =)

2 kommentarer:

  1. Vadå inget för dig, jag har redan bokat in oss nästa onsdag ;);).

    SvaraRadera
  2. Nei, du for bli med meg på Zumba i stedet! ;)

    SvaraRadera

Skriv gjerne en komentar! =)