torsdag 21 oktober 2010

For en dag...

Idag startet dagen meget friskt med en gradestokk som viste 7 MINUS. Hva skjedde? pang over natten så var det vinter liksom. Men ikke noe dårlig vær, bare dårlige klær! Jeg og Malin dro til Bengtsfors og gikk tur med våre søte små, etterpå var vi på babyrytmik.
Så skulle jeg hjem, på vei mot bilen begynner jeg og lete febrilskt etter bilnøkklene.. De var jo bare helt borte, "de sitter sikkert i bilen" sier Malin. Og jo hun hadde rett! Der hang jo selvfølgelig nøklene, flaks at vi bor på det trygge bondelandet hvor alle er så ærlige.. ;p
Etterpå kjørte jeg til Høgsæter for og selge en barnevogn jeg hadde lagt ut på en annonse. En dame ringte og prutet, jeg hadde jo som vanelig vanskelig for og si nei, så det ble til at jeg kjørte vognen til henne og hun fikk den i tillegg for en rimelig penge. =) Det er vel bra og være snill, noen kroner fra eller til for bare være.. ;)  Jeg hadde ikke før kommet hjem så ringer det en annen på en anonse på en bilstol jeg også hadde lagt ut. Han hadde heller ikke tilgang til noen bil nå, så jeg sa jeg kunne ta den med når jeg alikevel skulle på trening ikke så langt unna der han bodde.  På veien skulle jeg innom noen andre steder også, da jeg skulle rygge ut fra en gårdsplass misset jeg visst og se et tre, helt utrolig nok(det var jo veeeldig mørkt da)! =S
Så det sa pang og så ble bilen slik:



Er det mulig Kaja!! Kan det være ammetåken som enda ikke har gått over (det er jo ikke mer en 3-4 måneder siden jeg sluttete og amme..)...?

Vel vel... Da jeg kom fra til mannen som ville se på bilstolen tenkte jeg at nei, tenk om han ikke vil ha den alikevel...
Så jeg skyndte meg og si "Du, det går bra du kan få den!". Så jeg ble ikke rikere i dag, men kvitt ting som har stått og tatt plass. Også fikk jeg jo en bra kvote med gode gjerninger utført! =)



Jaja.. Men hjemme fikk Karina ihvertfall en ansiktsmaling, 

og jeg fikk løfte ned Jonatan sånn ca 150 ganger fra kjøkken stolene,


Og plukket opp en del dvd filmer,



og Kasper hadde med en venninde hjem fra skolen. 
Og jeg fikk trent Zumba til slutt!  <3


1 kommentar:

  1. Haha, vilken dag! Du är så snäll Kaja :) Lite synd om bilen dock :p Hoppas vi kan ses till helgen. Nu börjar föreläsningen, vi hörs :)

    SvaraRadera

Skriv gjerne en komentar! =)