onsdag 13 oktober 2010

Bare være hjemme dag

I dag har jeg knapt vært utenfor døren. Dagen startet med husrengjøring, flinke Karina hjalp til!

Så var det stell av våre dyr som skulle utføres, jeg hentet vannbehålderen til hønene.
Fyllte den full (10 liter) med vann på kjøkkenet. Og i det jeg skulle bære den ut igjen sklei bunnen av, og mitt kjøkkengulv ble veeeeldig VÅTT! Brukte ca 10 håndkler på og få det tørt igjen, nå har jeg ihvertfall rent kjøkkengulv da! :p Vi fikk koselig besøk av Linn, Andreas og lille Joel på ettermiddagen.
Joel og Jonatan utforsker skoene i gangen.

Vi bakte en kjempe god sjokoladekake i dag også, den var laget på maismel, johannesbrødkjernemel, rismel, egg, havremelk, smør, kakao, og litt økologisk rørsukker. Mmmm.. Den ble meget god, var så utrolig lenge siden vi spiste noen kake nå (kanskje derfor den smakte sååå godt?).

2 kommentarer:

  1. Åj kan du blogge den oppskriften? :)

    SvaraRadera
  2. Vet du Kine, det var egentlig litt juks... Vi hadde en sånn pakke med blanding fra Helios. Så alt det tørre lå blandet i en pose, så vi bare blandet det med det andre. Men skal skrive ned andre goe opskrifter jeg opdager! =)

    SvaraRadera

Skriv gjerne en komentar! =)