torsdag 28 oktober 2010

Gresskar

I dag sto Christofer opp med Jennifer og Kasper, så jeg og Jonatan lå og sov til kl.08.30. Det var nok en evighet siden jeg har sovet så lenge.... Jeg tok med Karina og Jonatan og dro til Bengtsfors, for og gå på babyrytmiken. Det er veldig koselig der, vi synger med barna, og så er det fika og lek etterpå. Karina fikk pysle imens, og var veldig fornøyd. Etterpå dro vi og handlet inn ting til Halloween partyet vi skal ha på lørdag. Vi kjøpte 4 store gresskar og litt halloweenpynt. Når vi kom hjem bega vi oss ut på utskjæring av gresskarene. Barna fikk skjært ut et gresskar hver, de ble kjempe fine.
(Vårt kamera har gått i stykker, det vil si blitsen funker ikke så bildene blir fryktelig dårlige!)
 =(


 All innmaten fra gresskarene kokte vi suppe av. Vi la gresskarkjøttet i en STOR gryte og helte på med vann, masse løk, litt gulerot, potet, kylling biter, kyllinkraft (hadde tatt vare på fra i går når vi hadde kyllingklubber til middag) og krydder. Jeg syntes det ble veldig godt, men resten av familien var sånn passe begeistra... hehe.. Men de spiste nå en skål hver i hvertfall, nå har jeg bare 2 store boller igjen med suppe.. Så vi kan ha gresskarsuppe en hel uke, vet ikke hvor populært det blir da men.. ;)

Christofer var ute og bærte søppel ned på åkeren i sta, vi skal nemelig ha Halloweenbål på lørdag. Vi har en sofa, stoler, seng og masse papp og skrot som skal brennes opp, så det blir et STORT bål!
Barna har bedt noen venner hver som skal komme, og de som vil får sove over. Det blir koselig, tror nok jeg gleder meg like mye som barna... Elsker og ha fest og morro for barna! =)

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra Zumba trening og skal hoppe i dusjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gjerne en komentar! =)