lördag 16 oktober 2010

Kroppene våre

Nå begynner etterbølgene og slå inn. Myndighetene innrømmer at Ok da så var det ikke så farlig som vi sa.
http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/artikkel.php?artid=10033733 Skjønner ikke at alle er så ukritiske til all medisinering og vaksinering i dag. I dag skal alle barn helst vaksineres mot allt! Her i Sverige vaksineres de små babyene mot ørebetennelse til og med. Jeg valgte og si nei til dette da de ville vaksinere min lille Jonatan, hvorfor skal han få den vaksinen når ikke mine andre barn har fått den. Dette er jo helt nye vaksiner, vet de nok om ettervirkninger?

 Jeg vil ikke eksprimentere med mine barn, Jeg vil at mine barn skal få et topp imunforsvar. At deres kropper skal få være naturlige og ikke bli fyllt med stoffer som forstyrer den naturlige gangen i kroppen. Mange ser ikke disse verdine, jeg føler iblandt at folk ser på en som en dårlig mor som går mot strømmen. Men for meg er det helt naturlig at mine barns helse går først, jeg ønsker jo at deres kropper skal holde til de blir 80år. Jeg tror de har best forutsettning for det ved og leve naturlig, spise naturlig og ikke minst ungå alle medikamenter man ikke behøver! Kroppen må få jobbe på sitt eget sett, jeg tror ofte vi forstyrer kroppen med måten vi lever i dag. Som kosthold f eksempel, tenk på alle e-stoffer våre barn får i seg... Det er blå brus og allt mulig butikkene lokker med, og ja visst ser det tøfft ut, smaker godt gjør det også. Men inneholder det en eneste ting vår kropp vil ha? Nei, det er rene kjemi bomber, rart så mange får kreft, allergier osv...? Vi alle burde Stoppe opp og tenke gjennom hva vi vil våre barn, jeg vil at mine skal være friske og leve lenge ihvertfall. Derfor velger jeg som jeg gjør!

Nok en trist sak er jo denne:
http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10033996
igjen må foreldre stoppe opp og tenke litt på hva barna får i seg! Man behøver ikke spise sukker hver dag, det går helt fint og la vær!


Nei jeg er ikke besatt av helse, mine barn spiser godteri og sukker de også. Men jeg gjør det jeg kan for og begrense det og gi de gode matvaner hjemme. Godteri holder vi til lørdag, noe som i dag tydligvis ikke er en selvfølge!!

1 kommentar:

  1. Det er flott at du tar opp slike temaer, du har rett det er problem!
    Hvordan skal våre barns helse bli?

    SvaraRadera

Skriv gjerne en komentar! =)