torsdag 14 oktober 2010

Ørepynt

I dagtidlig dro vi til Näl, Jennifer skulle på allergi utredning. Enderlig får hun inntyg til skolen så hun slipper og passe på selv hva hun kan spise og ikke! =)  Etterpå tro vi til Øverby, jentene hadde bestemt seg for og ta hull i ørene. Jennifer tok jo ifjor, men fikk betennelse i det ene øret og måtte la det gro igjen. så nå ville hun ta det på nytt igjen . Var litt usikker med Karina, hun er jo litt liten enda.
Men hun har en venninde som tok hull i sommer, så hun har mast om at hun også vil siden det.
Så da ble det hull da! Det gikk kjempe bra, de er såååå stolte nå! =)


Nå har vi enderlig fått tilbake bilen vår også, jeg hentet den i Bengtsfors i kveld! <3
Deilig at vi enderlig kan dra noe sted alle sammen, har vært litt problematisk og bare ha 5 seter de siste ukene! Barna ville være med meg på Zumbaen i dag, tror de syntes det var artig og se på. Christofer ble hjemme med Jonatan, Christofer har vært litt dårlig og er mye sliten om dagen. Men vi skal vel ikke klage, det har jo tross allt gått veldig bra allting! I morgen tidlig skal jeg ta toget til Moss, så blir det begravelse i Ås for min farfar. Mamma og Pappa skal bli med meg hjem etterpå så de får vært med på julemarkedet på Baldersnes. Forøvrig har Jonatan fått telefon dilla, han går rundt med allting  intil øret (spiller ingen rolle om det er et knekkebrød eller en ballong) og prater på sitt eget lille språk. De lærer fort de søte små! <3

2 kommentarer:

Skriv gjerne en komentar! =)