tisdag 19 april 2011

Solskinshverdag....

I dag var Jonatan i barnehagen og både jeg og Christofer på jobben.... 
I lunsjen gikk jeg og Christofer en lang tur i det vakkre været
 I sverige er det jo en HEL times lunsj, noe jeg anser er allt for lenge.. 
Jeg vil faktisk heller gå hjem en halvtime før en og sitte og ikke gjøre en dritt på jobben
hvem bruker vel en hel time på og spise litt lunsj...
Det er tid jeg heller vil bruke hjemme med min familie!

Etter jobb tok vi en runde og leverte ut alle bursdagsinvitasjoner til Karinas barneselskap
 som vi skal ha på Mandag.... 


Ellers har vi bare putla rundt her hjemme i vårt lille paradis,
Christofer har støvsuget og vasket bilen 
(noe som var absolut nødvendig etter at 4 barn har klatret rund med leirete støvler og
dratt med seg sånn ca 10kg sand/gruss inn i bilen...)
Mens jeg og jonatan har stelt og fikset litt i hagen...


Det er bare fantastisk nå som det blomstrer og gror ute!
=)

Og Jonatan fikk springt fra seg litt med sine venner i dag også...
;)

1 kommentar:

  1. Så koselig dere har det! :) Ha en fin dag Kaja!:)

    SvaraRadera

Skriv gjerne en komentar! =)