måndag 7 mars 2011

India

Jeg har en mamma og pappa som er mye ute og reiser,
de er innom mange spennende land.
De har nå nettop kommet hjem fra India, jeg var svært spennt på hvordan de hadde hatt det.
India fasinerer meg veldig og jeg har veldig lyst til og dra dit selv en dag.
Hvorfor jeg er så opptatt av India er rett og slett at jeg synes det virker som et utrolig spennede land, så mange gode spennede smaker, lukter osv...
Jeg er veldig glad i indisk mat og mye krydder, så kanskje litt derfor... 

Vi var så heldige og få masse flotte gaver fra India nå når mine snille foreldre kom hjem.

Jeg var så heldig og fikk flotte silkesjal


Denne fine kjolen 
(det heter noe annent på fagspråk, men det husker jeg ikke...)


Og heldige meg fikk også en ordentlig indisk silkesari
(ikke noe bilde siden jeg ikke har fått lært meg hvordan man skal ta på seg den..hehe)



Jentene fikk fine kjoler:




Guttene i familien fikk flotte silke skjorter:


Nå brenner jeg indisk røkelse og indiske duftlys, 
spiser indiskeTamarinder og føler nesten at jeg har fått oppleve India! 
=)









5 kommentarer:

  1. Så heldige dere er da!:)

    SvaraRadera
  2. Det kanske hjälper. =)
    http://www.youtube.com/watch?v=Z1XbPDqF0GQ&feature=related

    Andrea =)

    SvaraRadera
  3. Så mange fine gaver dere har fått av dine snille foreldre! Kjolene er bare helt skjønne og guttene blir nok flotte i de lekre skjortene.
    Gleder meg til å se deg i sari :)

    SvaraRadera

Skriv gjerne en komentar! =)