tisdag 29 mars 2011

Gårsdagen...

Begynnte med denne frokosten:

Ruccola salat, tomater, knekkebrød med leverpostei,
yogi te, et maisbrød, en skål med bringebær og blåbær
og en shot med Floradix...

Til lunsj ble det dette:

Ruccola salat, tomater,
 kyllingfile stekt i risfløte med brokkoli,
 bønner, løk, himalaya salt og pepper...

Etter skolen hadde Karina og Jennifer hver sin venninde med seg hjem...
Jeg lagde pannekaker, ettersom jeg ikke hadde mer rismelk igjen så det ble litt eksprimentering...
Jeg lagde pannekaker på vann, egg, bokhvetemel og litt potetmel....
De ble super gode og alle barna mumset i seg masse, 
så framover kommer jeg ikke til og sløse dyr rismelk på pannekakerøre ihvertfall... 
=)
Neste gang jeg skal lage pannekaker skal jeg ta meg tid til og måle opp og komme med en oppskrift!

Jeg var med Kasper på fotball på ettermiddagen og fikk trent selv på kvelden...
Dette var kort og godt min dag!
=)


2 kommentarer:

  1. Gleder meg til den oppskriften. Synes de fleste sunne oppskriftene på pannekaker/vafler inneholder så mye rart. Greit å finne en som er god og som inneholder få ingredienser :-)

    SvaraRadera
  2. Ja det er godt med enkle oppskrifter uten for mye rart, spesielt om man ikke har så mange ingredienser hjemme... =)
    Vi skal ta en pannekake dag igjen snart så kommer oppskrift! ;)

    SvaraRadera

Skriv gjerne en komentar! =)