måndag 7 mars 2011

Mandag igjen da...

Dagen i dag startet med denne frokosten... 


En kopp Yogi te, 
 knekkebrød med avocado og makrell i tomat,
 knekkebrød med avokado og kalkun snacks
Noen ferske annanas biter....

Jeg må anbefale de gode knekkebrødene jeg spiser om dagen, 
nemmelig disse:


De er utrolig gode, gresskarfrøene gir en utrlolig fin piff til knekkebrødene.
Ellers synes jeg knekkebrød kan bli tørre og kjedelige og spise i lengden, 
så nye varianter som dette spriter opp... =)

Karina er hjemme fra barnehagen i dag, hun er fortsatt ikke bra og Jonatan er også fortsatt syk..
Det var en skikkelig seig runde vi fikk nå, 
tror aldrig vi har vært så dårlige alle sammen og så lenge som det har hengt i... 
=(

Nå skal jeg se om min lille mammadalt gir meg lov til og begynne å lese i en av disse:



Det skal sises at jeg bare har lest 2 hele bøker siden jeg var 16 år 
(utenom barnebøker da selvfølgelig, der har jeg lagt ned en heeel haug...)
Slik er det vel og være mamma på fulltid,
det blir ikke mye tid til egne interesser...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gjerne en komentar! =)