söndag 20 mars 2011

VÅR!!!

Enderlig!!!
Jaaaaaaa, solen skinner å varmer opp både kropp og sinn!
En fantastisk årstid kommer krypende, 
man blir så munter og glad av den herlige solen som smelter snøen..
Det er herlig og høre hvordan vannet drypper, 
bar bakke titter fram og snart titter de første vårblomstene opp!
I dag satte jeg på mine solbriller, gikk ut og kjente hvordan solvarmen strømmet inn i min sjel!
Fantastisk!!!


Vi tok en tur til Mellerud og besøkte våre kjære venner Linn og Andreas...
Der tok vi med barna ut, så de fikk leke på lekeplassen i det herlige vårværet!
<3

Jonatan og Karina i farta.... 

Linn og Joel...

Kasper i den herlig vårsolen... 

På tunnelvandring... 

I min muntre vårstemning kjøpte jeg med meg litt frø:

I år har jeg en plan om og være langt flinkere enn i fjor,
 hvor min kjøkkenhage ikke var så mye og skryte av.... 
Nei nå skal det jammen såes i mange slag!
=)






1 kommentar:

Skriv gjerne en komentar! =)