onsdag 30 mars 2011

Rea Rea Rea....

Jaaa....
Jeg elsker REA! 
=)

I dag gikk jeg tilfeldigvis forbi en butikk med et stativ med klær til 30kr!
Ja du leste rett 30KRONER!!!
Det er jo nesten gratis det...

Så da måtte jeg jo bare kjøpe meg noen plagg, 
som jeg selvfølgelig også hadde stort behov av!!!
;)

Meget hyggelige prislapper...

Min supre fangst....

Et nytt 30kroners plagg...

og enda et... 


og to plagg til...

Meget fornøyd etter min super shopping! 
=)

I dag hadde jeg ikke noe matlyst og orket faktisk ikke lage noen middag,
så det ble rett og slett salat og knekkebrød....

Salat av ruccola, hvitkål, agurk, tomat, succini og rødløk....

5 kommentarer:

  1. 30KR???? Vart var detta någonstans???

    SvaraRadera
  2. Javisst, helt utrolig! =) Det var i Bengtsfors, My shop heter butikken tror jeg..

    SvaraRadera
  3. vilka fynd! jättesnygga :)
    tack för din kommentar i min blogg härom dagen :) kul att hitta till din blogg :)

    du får ha en underbar dag! kram

    SvaraRadera
  4. Det er vel altid got med litt nytt i skapene!;) Så fin du ble!:)

    SvaraRadera
  5. Fy søren så slank du har blitt!:)

    SvaraRadera

Skriv gjerne en komentar! =)