tisdag 29 mars 2011

Kajas tirsdag..

Den begynnte som vanlig med en sunn frokost! ;)

Ruccola salat og tomater med litt hakkede paranøtter på...
Stekte egg...
Rugknekkebrød...
Yogi te...
Floradix shot
Skål med supermix bær...


På formiddagen kom Christofers Farmor og farfar på besøk,
det var koselig med besøk og passet bra
siden Christofer jobbet i dag og jeg satt fast hjemme uten bil.. 

Jeg fikk enderlig hengt opp hyller og bilder i dag, 
de har ligget her i ganske mange uker så det var jammen på tide og få dem opp!
Fint ble det med bilder av våre vakre barn på veggen i gangen!
=)


Til middag ble det dette:
Seifileet stekt i stekepanne med litt bacon og grønne bønner...
Salat av ruccola og tomat igjen...
kokt bokhvete.....

etter middag blir det lekse lesning og lek med barna...
Så ridning med Kasper og Jennifer...
Deretter gympa med Karina...
Så hjem og spise kveldsmat og legge trøtte barn...





3 kommentarer:

  1. Deilige måltider du har, Kaja. Hils så mye til barna fra meg ღ

    SvaraRadera
  2. Ja det er herlig med sunn mat! ;)
    Det skal jeg gjøre! Jeg skal si ifra neste gang vi skal til Moss så kanskje vi kan sees... =)

    SvaraRadera
  3. Hvor får man kjøpt sånn bokhvete?

    SvaraRadera

Skriv gjerne en komentar! =)