lördag 27 november 2010

Elsker...

Jeg elsker og være mamma....
Jeg elsker og se mine vakre barn vokse og utvikle seg...
Jeg elsker og se hvor heldige de er som har hverandre... 
Jeg elsker og se hvor fint de kan leke sammen i timesvis.... 
(selfølgelig litt krangling i blandt som hos alle søsken!) 
Jeg elsker og høre på hvordan de kan ligge og små prate ved leggetid om hemligheter og allt mulig...
Jeg elsker at de får dette tette søskenbånd som knyter de sammen... 
 Jeg elsker at jeg er så heldig og får denne gaven, og elske så mange....


 Jeg elsker at jeg har en så flott mann, ja verdens beste til og med! 
Jeg elsker at han gir meg komplimenter og kyss... 
 Jeg elsker når han kommmer hjem fra butikken og overasker med potteplanter
jeg verken har plass til eller lyst på...
Jeg elsker at han elsker meg...


Jeg elsker allt han gir meg....
Jeg elsker allt vi lærer på vår vei...
Jeg elsker at vi kan dele ALLT....


 Jeg elsker hvordan vi  bygger et tryggt nett rundt våre barn... 
Jeg elsker  hvordan vi sammen gir dem en god opvekst....
Jeg elsker at vi fortsatt holder gløden...


Jeg elsker at jeg har et så rikt liv....
Jeg elsker at vi får så mye tid sammen.... 
Jeg elsker at vi får oppleve og gjøre så mye fint sammen...
Jeg elsker at vi skaper så mange fine minner sammen...


Jeg elsker og bo på landet, ha stillheten, friheten og naturen rundt oss... 
Jeg elsker at mine barn får vokse opp med mulighet til og ha dyr..
 Jeg elsker at vi lever sunnt og tar vare på våre kropper... 
Jeg elsker at vi har en så fantastisk hverdag.... 
Jeg elsker at vi er en så utrolig fin familie... 
Jeg elsker at vi har det så bra....



Ja jeg elsker helt enkelt mitt fantastiske liv! =)

3 kommentarer:

  1. Fint du skriver:) Vad är några miljoner på kontot i jämförelse med en underbar familj :)?

    SvaraRadera
  2. Takk... Ja visst Linn, en familie er det mest verdifulle man kan ha! Og jeg er så heldig og har en stor! =)

    SvaraRadera

Skriv gjerne en komentar! =)