torsdag 18 november 2010

Energi..

Hvor kom dagens energi fra..? Kan denne sunne livstilen har gitt sin virkning på kroppen min tro....? Satte igang med liv og lyst på morgenen, og fikk en hel haug med ting unna gjort! 

Som og gi våre kjære planter nye og bedere liv...

3 av de heldige plantene som fikk nye potter og ny jord! 


                                                     Skiftet sengetøy på husets 5 senger...



                                                  Gjort rent buret til våre små gnagere...



      Vasket klær og hus, støvsuget og ryddet... Da gjenstår bare og vaske vinduer, 
men det tar vi nok en annen dag.. ;P
                        Så sitter jeg altså framfor dataen og tar meg en velfortjent pause! =)
Får håpe dette fortsetter, fantastisk og få ting gjort uten og kjempe med orken! =) Nå blir det lunsj alla noe så spennende som Knekkebrød.... Senere skal jeg hente Karina i barnehagen, Kasper og en kamerat på skolen. Til middag skal vi ha vaffler etter barnas ønske, men de blir selvfølgelig laget på havremelk, hirse, havregryn, maismel,  rugmel... og litt revet gullerot og potet...  ;) Og i kveld skal jeg enderlig på Zumba igjen, livet er jammen ikke så verst! <3

1 kommentar:

Skriv gjerne en komentar! =)