måndag 8 november 2010

Rødbete og utviklingsamtale

I dag var vi bare hjemme og lå på sofaen hele formiddagen, jeg, Christofer og lilleplutten.. Deilig og ha noen sånne dager hvor man ikke har noe planlagt! <3 Etter slapping ble det full fart igjen på ettermiddagen,   i dag kokte jeg suppe til middag. Jeg passet på og koke 2 store gryter med deilig grønnsaksuppe, så nå har vi noen middager! =)
Jeg kokte også egen mat til Jonatan i dag, han spiser jo det samme som oss nå. Men jeg ville lage rødbetesuppe til han, er ikke så glad i rødbete sel..hehe...

Helte av rødbetesaften og fyllte på flasker så nå kan han kose seg med rødbetesaft, nam nam.. ehh, det er sunnt ihvertfall og han liker det jo så da er det jo bare og fylle på! =) Vi var på besøk hos Christofers foreldre, og på utviklingssamtale for den store gutten min i dag også. Han har lært så utrolig masse og plutselig så synes han det morsomste på skolen er når de skal ha matte osv.. Før var det bare friminuttee som var gøy (han har alldrig vært noe interisert i bukstaver og sånnt!). Men nå er altså matte dødsgøy og han er en racer på det, lese har han også begynnt med. Jeg som alldrig trodde han skulle lære det..hehe.. Stolt mor er jeg ja, flink den lille prinsen min! <3
På kvelden var jeg på "kjärring gympaen" i lång ed. Godt og få trent igjen, det var allt for lenge siden nå! :P

1 kommentar:

Skriv gjerne en komentar! =)