onsdag 17 november 2010

Tånegler, lunsj og Ukulelekonsert...

I dag sto jeg opp, kjørte barna til barnehage og skole. Like etter at jeg kom hjem var Christofer og Jonatan allerede trøtte igjen og la seg på sofaen, og der sovna begge to (eller 3, Oscar kom også krypende opp i sofaen og sovna).


 Jeg fikk da plutselig tid helt for meg selv, den skulle utnyttes! Jeg skulle vel egentlig ha vasket og ryddet, men det gjorde jeg altså ikke! Tiden ble i dag brukt til og dusje, barbere legger, smøre meg inn med olje, lakkere tånegler og fingernegler... Når man er mamma til 3 og en halv, og alltid har noen barn rundt seg, ja da er det nemelig ingen selvfølge og få tid til og barbere legger og lakkere tånegler... Det er sånn man får gjøre de gangene man får litt ledig tid til overs! =)



Etterpå lagde jeg lunsj til meg og mine to hjemmeværende Prinser. Jeg stekte torskefile med løk, urtesalt, pepper, persille og risfløte. Ved siden av hadde jeg kokt brokkoli, det ble veldig godt... Nam nam!!  =)



Etter og ha hentet barna på skole og barnehage dro vi til Christofers mamma og pappa, der spiste vi middag. Så dro vi til Bengtsfors, Jennifer skulle være med på kulturskolens konsert der. Hun begynnte og spille Ukulele i høst og nå skulle de stolt vise fram sitt inøvde nummer.

Jennifer har fått den lilla ukulelen på bildet.

Det var mange flotte og flinke barn, og en jente som ble enda mer musikk inspirert.
Under konserten hvisker Jennifer "Kaja... jag vill nog spela fiol til nesta år i stellet, ochså blokkflöyt och piano då" Jaja vi får nok se på det.. Det kanskje rekker med et instrument.... ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gjerne en komentar! =)