fredag 12 november 2010

fredagsmys

I dag koste vi oss med taco alla Palm spesial.
Istedet for kjøttdeig, brukte vi kyllingfilebiter, løk og krydder.

Taco lomper stekte vi selv på maismel.

ellers hadde vi som vanlig masse gode grønnsaker til, grønn paprika ( sunnere enn rød og gul har jeg fått lære), tomat, agurk, løk, rucolasalat og selvfølgelig masse deilig avocado! 

I går kveld fikk vi hyggelig besøk av Carina og Matias.
Carina var så grei og klippte meg,  jeg har lenge villet ha bort de tynne pistrete hårstråene som var igjen i lengden (Har mistet en hauuug med hår siden jeg fikk Jonatan!).
Resultatet ble svært bra til og være utført av en lastebilsjåfør....hehe.. ;)
Så nå har jeg altså kort hår nok en gang! :P


Nå skal vi snart dra på badminton med Kasper og Jennifer,

deretter blir det fredagsmys med starinlys, popcorn,  idol, verdens beste mann og barn! <3




1 kommentar:

Skriv gjerne en komentar! =)