måndag 1 november 2010

Surrete og trøtt...

Jeg er nok en smule trøtt etter helgen fortsatt, tok visst på med Halloweenparty... =)  I tillegg har jeg 3 barn som er oppe på do minst en gang hvær natt, og ikke tør og gå ned på do alene. Dette innebærer da altså at Kaja må opp og følge barn på do minst 3 ganger per natt, i natt var det ekstra ille da Karina våknet 2 ganger ekstra for at hun hadde vondt. Så nå er jeg veeldig trøtt!

 Men min kjære mann minnet meg på at vi hadde en stor dag i dag, vi har nemmelig vært sammen i 4 år, og for 3 år siden forlovet vi oss! <3
Godt jeg har en mann som kan holde ordning på datoer og slikt, for jeg er håpløs på det!

Min mor hadde bursdag den 26. Oktober, og jeg ringte henne faktisk den dagen.
Problemet var bare det at jeg ringte ikke pga hennes bursdag men for og bable ut om allt annent som foregikk her i heimen. En smule flaut da hun etter 15 min må innformere meg om at "jo du jeg har jo bursdag i dag da!!" SHIT SHIT SHIT!! Må skjærpe meg på det der altså! 


Ellers var vi en tur på kirkegården i dag, der ble det mye spørsmål fra barna. "Ligger det døde mennesker under oss nå?" "Hvorfor ligger noen begravd sammen med andre?"  "Skal vi ligge begravd sammen med dere?" "hvor skal vi ligge begravd?" "Jeg vil ikke bli kremert" "men en sånn sten var fin, en sånn vil jeg ha på min grav" osv.. Ikke det hyggeligste samtalsemnet, men det gjelder jo og svare som best man kan...

 Så dro vi til Lång-ed og besøkte Christofers mormor, så besøkte vi hans farmor og farfar også når vi først var i gang. Så dro vi til Billingen og spiste Thai mat og feiret vår store dag. <3
Deretter var det hjem til Christofers mamma og pappa en tur, timene gikk og når vi til slutt kom hjem var det bare og få trøtte barn i seng.

 Så når klokken var kvart på 9 på kvelden ja da kommer Kaja på at Oj shit, jeg sa jo til Linn på telefonen i går at vi skulle komme på besøk til dem i dag... Herregud for en venn jeg er, snakk om flaut! =( Også skulle jeg jo trent i dag også, det var mandag det var ja...( jeg som spiste så mye sukker i helgen..)  Ringt Linn og beklaget meg har jeg ihvertfall fått gjort, godt jeg har tolmodige venner! Nei nå er det best jeg går og legger meg, så morgendagen kanskje går litt bedere!!!

2 kommentarer:

  1. Haha du är söt du :) Vi får ta igen de sen :):)

    SvaraRadera
  2. Ibland är de så älsklingen min! Du tänker på de mesta annars, de är helt omöjligt för dig att komma ihåg allt!
    Puss puss puss

    SvaraRadera

Skriv gjerne en komentar! =)