tisdag 15 februari 2011

Billig økologisk...

Det er dessverre slik at økologisk mat ofte er veldig mye dyrere.
Så hvis man vil leve økologisk gjelder det og passe på og utnytte gode tilbud.
Jeg bruker og titte innom ekstrapris kurven hos Plushälsa
der kan man innimellom gjøre noen kupp...

Som sist jeg bestillte fannt jeg disse  Økologiske currypakkene til 15sek pr pakke.


Så jeg kjøpte 3 med en gang, jeg er veldig glad i krydder og bruker mye så dette var supert for meg... 

Ellers så sparer man mye penger på handle hos iherb

Som feks Chia frø koster 58nok/64sek hos iherb 
tilsvarende pakke koster ca 129nok i Norge.
I sverige koster like mye nesten 200sek..

Eller som Palmesukker, det koster 52nok/59sek for 375g hos iherb
I Norge koster en boks på 464g 139nok...
Kan ikke finne noe sted i Sverige som selger palmesukker så har ikke noe og samenligne med der... 

Anbefaler foresten alle og smake på palmesukker, det er sååååå utrolig godt!
Her kan dere lese mer om palmesukker:







1 kommentar:

Skriv gjerne en komentar! =)