måndag 7 februari 2011

Godis til mine barn...

Jeg må bare reklamere litt, jeg er nemelig så fantastisk fornøyd med pakken jeg bestillte fra www.iherb.com.
Jeg bestillte bl.a dette:

En pose med 60 klubbor (som man sier her i Sverige).
Den koster 6 dollar altså utrolige 39sek/35nok!! (under en krone stk)
De er økologiske, de er laget på 100 % naturlig farge og smak fra frukt og grønnsaker, ingen kunstige tilsetningsstoffer,  istedet for sukker inneholder de ris sirup og frukt søtning.
Det er jo bare et kupp, så billig og så sunnt godteri.
Og ikke minst de har fantastiske gode smaker og posen inneholder mange forskjellige sorter!
Perfekt lørdagsgodt til barna!

Denne posen med tørket mango koster 4,4 dollar altså ca 28sek/25nok.
Det er en stor pose, 284gram.

Disse puffene koster 3,30 dollar altså 21sek/19nok.
Jonatan har fått en liten skål som snacks til lørdagsgodt,
de er økologiske og laget av ris, korn og grønnsaker. De innholder heller ingen kunstige tilsetningstoffer og er til og med pakket i plast som er BPA fri!
Den finnes også i flere smaker og varianter.

Jeg anbefaler og ta en titt på www.iherb.com
de har allt mulig av helsekost produkter som hud/hår produkter, mat, kosttilskudd osv... 
Her kan man spare mange kroner... Jeg ble også imponert over den raske leveransen...
Så jeg skal absolut bestille derifra fler ganger! 
=)











1 kommentar:

Skriv gjerne en komentar! =)