måndag 21 februari 2011

Strømpemysteriet...

Det kan vel ikke bare være meg... 
som lurer på hvor alle strømper forsvinner?
Jeg legger alle enslige strømper i en haug på vent etter sine partnere,
problemet er at denne haugen bare vokser og vokser... 
Hver kveld tar vi av oss klærne og legger de i skittentøyskurven, 
deretter blir de vasket!
Men alikevel når jeg bretter sammen klesvasken ja da mangler det stadig strømper!
Hvorfor?

Jeg gikk igjennom haugen i dag og fannt en hel del som enderlig fant igjen sine partnere, 
men som man ser på bilde ligger mange ensomme strømper fortsatt og lengter etter sine maker...

Hva gjør man med disse strømpene?

Jeg har sett at noen rett og slett parrer to og to uavhengig av farger og mønster,
jeg selv som er litt kontrollfrik føler liksom det som litt skeivt!
Det blir rett og slett feil om jeg går med en blå stripete strømpe og en rosa prikkete...

En stund lagde jeg og barna håndukker av enslige strømper, 
men nå har de en hel del av dem...
Så hva gjør man med resten?
Forslag?
Hva gjør du med dine enslige strømper?

3 kommentarer:

  1. Hahaha, ja hva gjør man med alle disse enslige sokkene?

    SvaraRadera
  2. Har samma problem jeg også! :( ja hva gjør man med dom, går vel i søppla etterhvert!

    SvaraRadera
  3. Sånn er det her også! Har en hel bærepose full!

    SvaraRadera

Skriv gjerne en komentar! =)