måndag 7 februari 2011

Buzzador- Fish Taco


Jeg er med i Buzzador og fikk på fredag en pakke i posten med masse fish taco spice mix poser.


Vi bestemte oss for og teste i helgen, men hadde ikke taco tilbehør hjemme.
Derfor ble det en litt annen, men veldig god variant.


Laksefilet stekt i ovnen under folie med kryddermixen.
Som tilbehør hadde vi agurk, revet gulrot og kokt Amaranth.
Det var faktisk første gangen jeg brukte amaranth frø på denne måten,
det ble veldig godt.
 Kryddermixen var helt super og jeg gleder meg virkelig til og teste taco med fisk også! 
Men som dere ser man kan bruke krydderet til annent også! ;)







3 kommentarer:

  1. Så vidt lest om dette buzzador-greiene og det var da rimelig seint å få? Jeg testet den i fjor..? tidlig på året? Den er altså i butikkene og rimelig lett tilgjengelig.

    Uansett, fisketaco er undervurdert og jeg har veldig lyst å prøve scampi og det krydderet også. (HEI JEG HAR BEGGE DELER I HUS NÅ! Takk for påminnelsen :P).

    Jeg bare stekte fisk i småbiter og krydder sammen, fungerte like greit det som å varme i ovn og styre på.

    SvaraRadera
  2. Oj har det funnets så lenge, har helt misset dette jeg! Men det er jo en super måte og få brukt mer fisk på. Tenker på barn som ikke er så glad i fisk feks, de fleste barn liker jo taco så da kanskje fisk i taco går bra! ;)

    Mmm.. Scampi var et flott tips, det skal jeg jammen prøve! =)

    SvaraRadera
  3. http://verosgalematverden.wordpress.com/2010/09/01/santa-maria-fish-taco-spice-mix-2/ jeg skrev om dette i september og da hadde jeg hatt den siden kanskje januar eller noe. Så den er langt fra ny - men den selger kanskje ikke nok, de vil ha mer oppmerksomhet?

    Scampi tror jeg blir fantastisk.

    svar: iherb er fantastisk også :D

    SvaraRadera

Skriv gjerne en komentar! =)