torsdag 10 februari 2011

Slækk torsdag med etterlengtet snø....

Åhh...  Jeg er så trøtt for tiden, vet ikke hva som går av meg...
Jeg skulle ville sove flere dager i strekk føles det som...
Men her ruller hverdagen på som vanlig så det er bare og henge med, godt er vel kanskje det...
Dagen begynnte med å kjøre Kasper og Jennifer til skolebussen i nattkjolen 
(under en god og tjukk jakke vel og merke), 
så slang jeg meg på sofaen og der lå jeg å halveis duppet av i et par timer...

Karina fikk spille litt på dataen...

Jonatan var også slækk og koste med "snutten"...

Men etter litt frokost piggna lillemann ihvertfall til... 

Jeg og Karina var flinke og gjorde rent hos våre dyr og matet og vannet dem...
(sånn kan man vel egentlig ikke si.. Ga dem vann, det var vel kanskje bedere...)
Vi måket snø også, fin trening det! =)

Etter middag ville barna ut og leke i den fine nysnøen...
Ja det er faktisk noen som er glade for denne snøen!

Mitt og Karinas snømesterverk, en Katt som dere ser... ;P

Jennifer lagde en baby til katten...

Skiene ble selvfølgelig også plukket fram, man får passe på når det er så fint føre! =)


Så var det Zumba tid for meg... 
Jeg må innrømme at jeg ved flere anledninger var inne på og bli hjemme...
 Det var liksom så fristende å krype opp i sofaen og gjemme seg under et mykt og varmt teppe... 
MEN jeg var flink, jeg sto i mot fristelsene og dro meg avgårde og fikk danset av meg skikkelig! =)
Det føles jo veldig godt etterpå da...
Nuh... er det natta, så kankje man er litt mindre trøtt i morgen...



1 kommentar:

Skriv gjerne en komentar! =)